| Foorumin kohtalo | |
|
|
Foorumin kohtalo | Kyllä,poistakaa foorumi! | | 23% | [ 3 ] | Ei,älkää missään tapaiksessa poistako sitä! | | 77% | [ 10 ] |
| Ääniä yhteensä : 13 | | |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Maseliini Admin
Viestien lukumäärä : 1030 Join date : 03.08.2009 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Foorumin kohtalo La Syys 12, 2009 10:15 pm | |
| Eli kun foorumia käyttää vain minä,william ja nudex,päätin tehdä äänestyksen pitäisikö koko foorumi poistaa. Valinta on teidän liittolaiset.Toki muut kuin nuo kolme käyttävät foorumia mutta eivät osallistu keskusteluihin.Johdolla on omat mielipiteet foorumista: En kyllä ikinä käy enää! Turha paikka. Ei jaksa käydä kun viestejä on liikaa. Valinta on siis teidän liittolaiset.En pahastu vaikka äänestäisitte foorumin pois.Sen tekemiseen meni noin 3 päivää lähes putkeen. Ja aiheiden tekemiseen ja muihin on mennyt suunnillen saman verran.
Viimeinen muokkaaja, Maseliini pvm La Syys 12, 2009 10:27 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
selänne
Viestien lukumäärä : 94 Join date : 03.08.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Foorumin kohtalo La Syys 12, 2009 10:22 pm | |
| - Maseliini kirjoitti:
- Eli kun foorumia käyttää vain minä,william ja nudex,päätin tehdä äänestyksen pitäisikö koko foorumi poistaa.
Valinta on teidän liittolaiset.Toki muut kuin nuo kolme käyttävät foorumia mutta eivät osallistu keskusteluihin.Johdolla on omat mielipiteet foorumista: Selänne:En kyllä ikinä käy enää foorumilla! Frankenstein:Ihan turha paikka.Ei kannata käyttää. Valinta on siis teidän liittolaiset.En pahastu vaikka äänestäisitte foorumin pois.Sen tekemiseen meni noin 3 päivää lähes putkeen. Ja aiheiden tekemiseen ja muihin on mennyt suunnillen saman verran. en äänestä koska vaikka siellä en käy niin saa muut käydä | |
|
| |
Maseliini Admin
| Aihe: Vs: Foorumin kohtalo La Syys 12, 2009 10:25 pm | |
| - selänne kirjoitti:
- Maseliini kirjoitti:
- Eli kun foorumia käyttää vain minä,william ja nudex,päätin tehdä äänestyksen pitäisikö koko foorumi poistaa.
Valinta on teidän liittolaiset.Toki muut kuin nuo kolme käyttävät foorumia mutta eivät osallistu keskusteluihin.Johdolla on omat mielipiteet foorumista: Selänne:En kyllä ikinä käy enää foorumilla! Frankenstein:Ihan turha paikka.Ei kannata käyttää. Valinta on siis teidän liittolaiset.En pahastu vaikka äänestäisitte foorumin pois.Sen tekemiseen meni noin 3 päivää lähes putkeen. Ja aiheiden tekemiseen ja muihin on mennyt suunnillen saman verran. en äänestä koska vaikka siellä en käy niin saa muut käydä Äänestä nyt.En pahastu vaikka äänestät sen poistettavaks. Sitäpaitsi ei melkein kukaan täällä ees käy. | |
|
| |
william
Viestien lukumäärä : 396 Join date : 07.09.2009 Paikkakunta : kajaani
| |
| |
mojo man
Viestien lukumäärä : 526 Join date : 05.08.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : itä-pakla (helsini)
| Aihe: Vs: Foorumin kohtalo La Syys 12, 2009 11:31 pm | |
| - Maseliini kirjoitti:
Valinta on teidän liittolaiset.Toki muut kuin nuo kolme käyttävät foorumia mutta eivät osallistu keskusteluihin.Johdolla on omat mielipiteet foorumista: En kyllä ikinä käy enää! Turha paikka. Ei jaksa käydä kun viestejä on liikaa. Valinta on siis teidän liittolaiset.En pahastu vaikka äänestäisitte foorumin pois.Sen tekemiseen meni noin 3 päivää lähes putkeen. Ja aiheiden tekemiseen ja muihin on mennyt suunnillen saman verran. miks mua mahti maunoa ei oo tossa listassa | |
|
| |
Maseliini Admin
| Aihe: Vs: Foorumin kohtalo Su Syys 13, 2009 12:09 am | |
| - mojo man kirjoitti:
- Maseliini kirjoitti:
Valinta on teidän liittolaiset.Toki muut kuin nuo kolme käyttävät foorumia mutta eivät osallistu keskusteluihin.Johdolla on omat mielipiteet foorumista: En kyllä ikinä käy enää! Turha paikka. Ei jaksa käydä kun viestejä on liikaa. Valinta on siis teidän liittolaiset.En pahastu vaikka äänestäisitte foorumin pois.Sen tekemiseen meni noin 3 päivää lähes putkeen. Ja aiheiden tekemiseen ja muihin on mennyt suunnillen saman verran.
miks mua mahti maunoa ei oo tossa listassa Ette oo vähään aikaan osallistunu keskusteluihin ja unohin teidät. Olettehan te aktiivisia. | |
|
| |
Maseliini Admin
| Aihe: Vs: Foorumin kohtalo Su Syys 13, 2009 12:09 am | |
| Näyttää siltä että foorumi saa vastedeskin toimia. | |
|
| |
Maseliini Admin
| Aihe: Vs: Foorumin kohtalo Su Syys 13, 2009 12:51 am | |
| - mojo man kirjoitti:
- Maseliini kirjoitti:
Valinta on teidän liittolaiset.Toki muut kuin nuo kolme käyttävät foorumia mutta eivät osallistu keskusteluihin.Johdolla on omat mielipiteet foorumista: En kyllä ikinä käy enää! Turha paikka. Ei jaksa käydä kun viestejä on liikaa. Valinta on siis teidän liittolaiset.En pahastu vaikka äänestäisitte foorumin pois.Sen tekemiseen meni noin 3 päivää lähes putkeen. Ja aiheiden tekemiseen ja muihin on mennyt suunnillen saman verran.
miks mua mahti maunoa ei oo tossa listassa Katoitko tänäöän sen Tehotytöt elokuvan?Mäkatoin lopun.Sä olit siellä Pilaamassa päivää | |
|
| |
Maseliini Admin
| Aihe: Vs: Foorumin kohtalo Su Syys 13, 2009 2:32 am | |
| | |
|
| |
Maseliini Admin
| Aihe: Vs: Foorumin kohtalo Su Syys 13, 2009 2:32 am | |
| | |
|
| |
mojo man
Viestien lukumäärä : 526 Join date : 05.08.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : itä-pakla (helsini)
| Aihe: Vs: Foorumin kohtalo Su Syys 13, 2009 3:21 pm | |
| - Maseliini kirjoitti:
- mojo man kirjoitti:
- Maseliini kirjoitti:
miks mua mahti maunoa ei oo tossa listassa
Ette oo vähään aikaan osallistunu keskusteluihin ja unohin teidät. Olettehan te aktiivisia. mitä muutakaan mä tekisin niille | |
|
| |
nudex
Viestien lukumäärä : 87 Join date : 08.09.2009 Paikkakunta : helsinki
| Aihe: Vs: Foorumin kohtalo Ma Syys 14, 2009 1:08 pm | |
| | |
|
| |
Maseliini Admin
| Aihe: Vs: Foorumin kohtalo Ma Syys 14, 2009 7:55 pm | |
| Voin sanoa että jos foorumi äänestetään poistettavaks niin eroon liitosta ja otan kaikki farmeiks joiden tiedän äänestäneen tätä pois. Mojo äänesti>( | |
|
| |
nudex
| Aihe: Vs: Foorumin kohtalo Ma Syys 14, 2009 11:21 pm | |
| | |
|
| |
Maseliini Admin
| Aihe: Vs: Foorumin kohtalo Ma Syys 14, 2009 11:39 pm | |
| | |
|
| |
nudex
| Aihe: Vs: Foorumin kohtalo Ma Syys 14, 2009 11:45 pm | |
| | |
|
| |
Maseliini Admin
| Aihe: Vs: Foorumin kohtalo Ma Syys 14, 2009 11:54 pm | |
| | |
|
| |
nudex
| Aihe: Vs: Foorumin kohtalo Ke Syys 16, 2009 1:42 am | |
| :jehhuli: :jehhuli: :jehhuli: :jehhuli: :jehhuli: :jehhuli: :jehhuli: niin | |
|
| |
Maseliini Admin
| Aihe: Vs: Foorumin kohtalo Ke Syys 16, 2009 2:05 am | |
| - nudex kirjoitti:
- :jehhuli: :jehhuli: :jehhuli: :jehhuli: :jehhuli: :jehhuli: :jehhuli: niin
Sä näköjään testasit mun laittaman uuden hymiön Tää on ihan hyvä hymiö(tai no hymiö "kasa") :jehhuli: | |
|
| |
william
Viestien lukumäärä : 396 Join date : 07.09.2009 Paikkakunta : kajaani
| Aihe: Vs: Foorumin kohtalo Ke Syys 16, 2009 7:03 pm | |
| Tosi hyvä hymiö | |
|
| |
Maseliini Admin
| Aihe: Vs: Foorumin kohtalo Ke Syys 16, 2009 7:20 pm | |
| - william kirjoitti: