| siistein kirjoittaja | |
|
|
siistein kirjoittaja | tuk3 | | 8% | [ 1 ] | mahtimauno | | 0% | [ 0 ] | maseliini | | 83% | [ 10 ] | selänne | | 8% | [ 1 ] | Dragon man | | 0% | [ 0 ] | mojo man | | 0% | [ 0 ] |
| Ääniä yhteensä : 12 | | |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
tuke
Viestien lukumäärä : 138 Join date : 19.08.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: siistein kirjoittaja La Elo 29, 2009 9:12 pm | |
| no niin tänne sitten teidän mielestänne siistein kirjoittaja | |
|
| |
Maseliini Admin
Viestien lukumäärä : 1030 Join date : 03.08.2009 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: siistein kirjoittaja Su Elo 30, 2009 9:31 pm | |
| | |
|
| |
selänne
Viestien lukumäärä : 94 Join date : 03.08.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: siistein kirjoittaja Su Elo 30, 2009 9:39 pm | |
| - Maseliini kirjoitti:
- Mä johdan.Jee...
yli voimaisesti | |
|
| |
Maseliini Admin
| Aihe: Vs: siistein kirjoittaja Su Elo 30, 2009 9:52 pm | |
| - selänne kirjoitti:
- Maseliini kirjoitti:
- Mä johdan.Jee...
yli voimaisesti mä taidan olla ianoa joka välittää siitä kirjottaako siististi viestit. | |
|
| |
selänne
Viestien lukumäärä : 94 Join date : 03.08.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: siistein kirjoittaja Su Elo 30, 2009 9:59 pm | |
| - Maseliini kirjoitti:
- selänne kirjoitti:
- Maseliini kirjoitti:
- Mä johdan.Jee...
yli voimaisesti mä taidan olla ianoa joka välittää siitä kirjottaako siististi viestit. jep en määkään kyllä jaksa siististi kirjottaa | |
|
| |
Maseliini Admin
| Aihe: Vs: siistein kirjoittaja Ma Elo 31, 2009 12:37 am | |
| - selänne kirjoitti:
- Maseliini kirjoitti:
- selänne kirjoitti:
- Maseliini kirjoitti:
- Mä johdan.Jee...
yli voimaisesti mä taidan olla ianoa joka välittää siitä kirjottaako siististi viestit. jep en määkään kyllä jaksa siististi kirjottaa Mun vaan tekee mieli kirjottaa siistimmin niin muut saa siitä helposti selvää. | |
|
| |
mojo man
Viestien lukumäärä : 526 Join date : 05.08.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : itä-pakla (helsini)
| Aihe: Vs: siistein kirjoittaja Ma Elo 31, 2009 8:07 pm | |
| - Maseliini kirjoitti:
- selänne kirjoitti:
- Maseliini kirjoitti:
- selänne kirjoitti:
- Maseliini kirjoitti:
- Mä johdan.Jee...
yli voimaisesti mä taidan olla ianoa joka välittää siitä kirjottaako siististi viestit. jep en määkään kyllä jaksa siististi kirjottaa Mun vaan tekee mieli kirjottaa siistimmin niin muut saa siitä helposti selvää. mäkin yritän kirjottaa oikein ja siististi mut joskus kun kirjottaa jotaikin viestiä nin sit sieltä jää joku krjain ai väli lyönti pois | |
|
| |
Maseliini Admin
| Aihe: Vs: siistein kirjoittaja Ma Elo 31, 2009 8:46 pm | |
| - mojo man kirjoitti:
- Maseliini kirjoitti:
- selänne kirjoitti:
- Maseliini kirjoitti:
- selänne kirjoitti:
- Maseliini kirjoitti:
- Mä johdan.Jee...
yli voimaisesti mä taidan olla ianoa joka välittää siitä kirjottaako siististi viestit. jep en määkään kyllä jaksa siististi kirjottaa Mun vaan tekee mieli kirjottaa siistimmin niin muut saa siitä helposti selvää.
mäkin yritän kirjottaa oikein ja siististi mut joskus kun kirjottaa jotaikin viestiä nin sit sieltä jää joku krjain ai väli lyönti pois Sen olen huomannut. | |
|
| |
mojo man
Viestien lukumäärä : 526 Join date : 05.08.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : itä-pakla (helsini)
| Aihe: Vs: siistein kirjoittaja Ma Elo 31, 2009 10:59 pm | |
| - Maseliini kirjoitti:
- mojo man kirjoitti:
- Maseliini kirjoitti:
- selänne kirjoitti:
- Maseliini kirjoitti:
- selänne kirjoitti:
- Maseliini kirjoitti:
- Mä johdan.Jee...
yli voimaisesti mä taidan olla ianoa joka välittää siitä kirjottaako siististi viestit. jep en määkään kyllä jaksa siististi kirjottaa Mun vaan tekee mieli kirjottaa siistimmin niin muut saa siitä helposti selvää.
mäkin yritän kirjottaa oikein ja siististi mut joskus kun kirjottaa jotaikin viestiä nin sit sieltä jää joku krjain ai väli lyönti pois Sen olen huomannut. no toi mun viesti on hyvä esi merkki | |
|
| |
Maseliini Admin
| Aihe: Vs: siistein kirjoittaja Ti Syys 01, 2009 9:53 pm | |
| - mojo man kirjoitti:
- Maseliini kirjoitti:
- mojo man kirjoitti:
- Maseliini kirjoitti:
- selänne kirjoitti:
- Maseliini kirjoitti:
- selänne kirjoitti:
- Maseliini kirjoitti:
- Mä johdan.Jee...
mäkin yritän kirjottaa oikein ja siististi mut joskus kun kirjottaa jotaikin viestiä nin sit sieltä jää joku krjain ai väli lyönti pois Sen olen huomannut.
no toi mun viesti on hyvä esi merkki Sun pitäis tarkistaa viestis ennen kuin lähetät ne ja siistiä ne virheistä. | |
|
| |
mojo man
| Aihe: Vs: siistein kirjoittaja Ke Syys 02, 2009 6:14 pm | |
| - Maseliini kirjoitti:
- mojo man kirjoitti:
- Maseliini kirjoitti:
- mojo man kirjoitti:
- Maseliini kirjoitti:
- selänne kirjoitti:
- Maseliini kirjoitti:
- selänne kirjoitti:
- Maseliini kirjoitti:
- Mä johdan.Jee...
mäkin yritän kirjottaa oikein ja siististi mut joskus kun kirjottaa jotaikin viestiä nin sit sieltä jää joku krjain ai väli lyönti pois Sen olen huomannut.
no toi mun viesti on hyvä esi merkki Sun pitäis tarkistaa viestis ennen kuin lähetät ne ja siistiä ne virheistä. no okei mä lupaan yrittää parantaa | |
|
| |
Maseliini Admin
| Aihe: Vs: siistein kirjoittaja Ke Syys 02, 2009 7:08 pm | |
| - mojo man kirjoitti:
no okei mä lupaan yrittää parantaa Hyvä.Ei mullakaan menny kuin viikko opetella laittaa isot alkukirjaimet ja pisteet ja siistiä kirjoitukset.Se on ihan iisiä mut aluks menee vähän aikaa. | |
|
| |
LoCO
Viestien lukumäärä : 35 Join date : 31.08.2009 Paikkakunta : KVL
| Aihe: Vs: siistein kirjoittaja To Syys 03, 2009 2:33 am | |
| Heheheh, no äidinkielellisyydestä puhutaan niin totta kai! EI ole iso ongelma tai vaiva, saada tekstiä sellaiseksi, että kaikki myös ymmärtää sen. Myös ärsyttää kun on saanu käsittämättömiä vastauksia jota pitää käydä suomentamaan esim, liitto kyselyt 12v tyypiltä. Kunhan teksti on ymmärrettävää niin kaikki OK! täältä suunnalta ainakin! | |
|
| |
Maseliini Admin
| Aihe: Vs: siistein kirjoittaja To Syys 03, 2009 7:29 pm | |
| - LoCO kirjoitti:
- Heheheh, no äidinkielellisyydestä puhutaan niin totta kai! EI ole iso ongelma tai vaiva, saada tekstiä sellaiseksi, että kaikki myös ymmärtää sen. Myös ärsyttää kun on saanu käsittämättömiä vastauksia jota pitää käydä suomentamaan esim, liitto kyselyt 12v tyypiltä. Kunhan teksti on ymmärrettävää niin kaikki OK! täältä suunnalta ainakin!
Jep jep... On ärsyttävää kun jotkut mokeltaa tekstiä josta saa vain pari sanaa selville. | |
|
| |
william
Viestien lukumäärä : 396 Join date : 07.09.2009 Paikkakunta : kajaani
| Aihe: Vs: siistein kirjoittaja La Syys 12, 2009 12:48 am | |
| Olenko minä siisti kirjoittaja Voitte vastata minulle Kaboomin ilmoitus-taululle. Vastatkaa pian | |
|
| |
Maseliini Admin
| Aihe: Vs: siistein kirjoittaja Su Syys 13, 2009 1:13 am | |
| Aika monionvaivautunu äänestämään | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: siistein kirjoittaja | |
| |
|